Persoane interesate

vineri, 11 septembrie 2009

PRAI

INGREDIENTE:
O găleată de prune bristiţe sau grase- aşa se numesc în zona noastră.......şi multă răbdare!

Se spală bine prunele, se scot sâmburii şi se pun în oală la fiert la foc mic. Eu am repartizat cantitatea de prune în două oale mari.

În prima zi am fiert prunele timp de 4 ore amestecând să nu se prindă. În ultima zi am fiert prunele două ore în oale.....


Am mutat compoziţia într-o oală fără mâner -Tefal- am introdus compoziţia la cuptor, la 180 * , până a scăzut zeama . Am pus praiul în borcane, fără capac le-am introdus în cuptor să prindă pojghiţă. Le-am scos din cuptor, am pus capacul şi le-am învelit într-un prosop până a doua zi când erau reci. Dintr-o găleată de 12 l plină mi-au ieşit 10 borcane de 370 ml.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Toate retetele sunt pe Petitchef
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Gateste Inteligent
Image and video hosting by TinyPic