Persoane interesate

vineri, 9 decembrie 2011

PRAJITURA CHINEZEASCĂ

PRĂJITURA CHINEZEASCĂ

 Prăjitura chinezească e aşezată la mijlocul platoului.
Din aceste cantităţi vă ies aproximativ 50 de bucăţi! Depinde de fiecare cum porţionează prăjitura.  Am copt-o în tava normală de aragaz (cred ca dimensiunile tavii sunt 30cm/40 cm)

INGREDIENTE PENTRU BLAT: 200g zahar praf
200g unt (sau margarină)
200 g nuci tăiate bucăţi
100g făină
1/2 plic praf de copt
6 albuşuri

BLAT:  200g zahăr praf se freacă cu 200g unt(sau margarină). După ce s-a omogenizat se adaugă 200g nuci tăiate (eu le-am prajit puţin) , 100g făină şi 1/2 plic praf de copt. Această compoziţie se adaugă peste 6 albuşuri bătute spumă


INGREDIENTE PENTRU CREMĂ: 
6 gălbenuşuri
150g zahăr  praf
1 plinc zahăr vanilinat

CREMA: 6 gălbenuşuri se freacă cu 150g zahăr  praf, 1 plinc zahăr vanilinat până se topeşte zahărul . Această compoziţie se întinde peste blatul scos din cuptor (Chiar înainte de a întinde crema) şi se mai dă la cuptor până prinde coajă. ATENŢIE să nu se prajească! Din păcate eu am lasat-o puţin mai mult la cuptor iar crema mea e mai crocantă!

GLAZURA:
După ce s-a răcit se stropeşte cu glazură din puţină apă aproximativ 100 ml, 2 linguri zahăr, 2 lingură cacao şi puţin unt (cât o nucă). Toate ingredientele, mai puţin untul,  se fierb foarte bine până începe să se îngroaşe, după care adaugăm untul .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Toate retetele sunt pe Petitchef
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Gateste Inteligent
Image and video hosting by TinyPic