Persoane interesate

sâmbătă, 27 august 2011

Peste

Peste
Pentru baza acestui peste am folosit  200 g orez expandat, o punga de marshmallow topita fie pe baie de aburi, fie folositi cuptorul cu microunde - 2 minute (nu am folosit toata cantitatea). L-am acoperit cu pasta de zahar (colorant alimentar galben, rosu si auriu). 
Reteta am gasit-o pe blogul Giovannei   http://giovannascakes.blogspot.com/2011/07/rkt-how-to.html


1. Modelati pana obtineti o forma cat mai apropiata de realitate.

  2. Acoperiti cu pasta de zahar.
3. Cu varful unei lingurite am realizat forma solzilor.
4. Adaugati detaliile - aripioarele, coada, ochii.
5. Adaugati luciul - eu am folosit auriu radiant.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Toate retetele sunt pe Petitchef
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Gateste Inteligent
Image and video hosting by TinyPic