Persoane interesate

vineri, 26 martie 2010

Tort căţel II

Tort căţel II
 La mulţi ani, Edy! 

 

Blat: blat simplu din 10 ouă

Crema: 350ml- 400 ml frişcă lichidă, 400 g zmeură
             Se mixează frişca foarte bine după care se adaugă zmeura. Se mixează până ce compoziţia s-a omogenizat .

Pentru căţel : salam de biscuiţi (500g biscuiţi, 200g zahăr, 200ml apă, 2-3 linguri cacao) Reţeta pentru salamul de biscuiţi am preluat-o de la Lily http://lilysblog-lily.blogspot.com/2008/03/salam-de-biscuiti.html
L-am îmbrăcat în fişca rămasă pentru ornat aproximativ 600 ml.
Pentru decor:Wafer rolls -cremă de cacao de la Naty, paiete amărui., biluţe de ciocolată, ornament mimoze de la Orlando s (biluţele colorate din partea de jos a tortului).




Cum am realizat căţelul:
1. Am preparat salamul de biscuiţi. L-am lăsat să se răcorească puţin .
2. Am împărţit compoziţia în 6 bile :
3. Am realizat picioarele şi capul. Capul l-am fixat cu două wafer rolls.
4. Am bătut frişca . Am îmbrăcat căţelul în frişcă cu vârful pentru frunze.


Pentru realizarea blăniţei din frişcă, începeţi să lucraţi de la bază spre vârf.


3 comentarii:

  1. e scumpic raaaaau!
    am intrat din intamplare pe site, caut idei de torturi pt ziua mea...si am dat peste un cutzu cretzolin dragutz foc
    felicitari..pt idee;)

    RăspundețiȘtergere

Toate retetele sunt pe Petitchef
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Gateste Inteligent
Image and video hosting by TinyPic