Persoane interesate

luni, 18 ianuarie 2010

Spaghetti cu carne tocată, ceafă afumată şi măsline


Ingrediente: 164g ceafă afumată,290g carne tocată de porc, 180g carne tocată de vită, 80g măsline gigant, suc de roşii (făcut de mama), sare şi piper după gust, parmezan ras (eu l-am folosit pe cel de la Napolact), spaghetti nr. 5 (eu am folosit de la Barilla) şi nu în ultimul rând puţin vin alb, de preferinţă sec.

Mod de preparare: carnea tocată se pune în oală şi se amestecă până în momentul în care carnea tocată este se separă. Se adaugă sarea şi piperul.  Se adaugă ceafa afumată şi se lasă să se călească. Când este fiartă carnea (în sucul propriu, fără apă sau ulei) se adaugă vinul şi se lasă încă puţin la fiert. Se adaugă sucul de roşii (bulionul) şi se mai lasă câteva clocote. La final se adaugă măslinele. Între timp fierbeţi spaghetti nr. 5  conform instrucţiunilor .
Cantitatea de spaghetti  (pentru 4 persoane) am măsurat-o cu dispozitivul din imagine. 


Un comentariu:

  1. yammy...cred ca sunt foarte bune. o sa incerc si eu reteta sa vedem daca-mi iese ceva. te pup. carmen

    RăspundețiȘtergere

Toate retetele sunt pe Petitchef
Page copy protected against web site content infringement by Copyscape
Gateste Inteligent
Image and video hosting by TinyPic